SEKCJA ADMINISTRACYJNO- KADROWO- ORGANIZACYJNA
pok. 2B
tel. 94 311 01 96
pok. 3
tel. 94 312 78 28
Do zakresu działania Sekcji Administracyjno- Kadrowo- Organizacyjnej należy:
1. Realizacja zadań z zakresu Kadr:
1) zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu dokumentów w Ośrodku;
2. Realizacja zadań dotyczących kontroli zewnętrznych w Ośrodku:
1) prowadzenie książki kontroli Urzędu przez jednostki zewnętrzne,
2) prowadzenie teczki spraw dotyczących protokołów kontroli zewnętrznych,
3) nadzór nad terminowymi odpowiedziami dotyczącymi kontroli.
3. Zaopatrywanie pracowników obsługi w odzież ochronną i roboczą oraz prowadzenie gospodarki tą odzieżą.
5. Prowadzenie spraw organizacyjnych:.
1) załatwianie spraw związanych z prenumeratą prasy i wydawnictw,
2) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i utrzymaniem siedziby Ośrodka, w tym :
a) utrzymanie porządku i czystości,
b) prawidłowe zaopatrzenie w media i rozliczanie ich zużycia,
c) dokonywanie przeglądów nieruchomości wymaganych prawem;
d) prowadzenie obsługi kancelaryjnej i organizacyjnej w Ośrodku;
e) prowadzenie zaopatrzenia materiałowego na cele administracyjne, w tym zakup inwentarza ruchomego, materiałów, ich remonty i konserwacja;
6. Zarządzanie siecią teleinformatyczną Ośrodka, w szczególności:
a) zaopatrywanie w sprzęt komputerowy i oprogramowanie,
b) zapewnianie konserwacji i napraw.
7. Zaopatrywanie Ośrodka w niezbędne pieczęcie urzędowe, pieczątki i tablice urzędowe oraz prowadzenie ich ewidencji.
8. Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz zabezpieczeniem przeciwpożarowym w Ośrodku.
9. Sporządzanie sprawozdawczości przewidzianej prawem.
10. Gospodarowanie składnikami majątkowymi Ośrodka, prowadzenia ich ewidencji i rozliczenia.
11. Dbanie o stan techniczny sprzętu znajdującego się na stanie Ośrodka.
9. Planowanie potrzeb w zakresie wyposażenia w sprzęt biurowy, maszyny, urządzenia i materiały biurowe na podstawie zapotrzebowania z komórek organizacyjnych.
10. Dokonywanie zakupów środków trwałych.
11. Zabezpieczenie budynków Ośrodka oraz nadzór nad zabezpieczeniem mienia w komórkach organizacyjnych, zapewnienie ochrony fizycznej i monitoringu obiektów Ośrodka.
12. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy oraz innymi instytucjami w celu realizacji zadań komórki
13. Prowadzenie zbioru zarządzeń Dyrektora.
14. Prowadzenie spraw pracowniczych:
1) prowadzenie spraw osobowych pracowników Ośrodka.
2) prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw;
3) prowadzenie spraw dotyczących odpowiedzialności porządkowej pracowników Ośrodka;
4) prowadzenie listy obecności oraz książek wyjść w godzinach pracy w sprawach służbowych
i prywatnych, podróży służbowych oraz obecności w Urzędzie poza godzinami pracy;
5) planowanie i koordynowanie doskonalenia zawodowego pracowników Ośrodka;
6) prowadzenie i załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników Ośrodka;
7) administrowanie środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
8) prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem bezrobotnych w Ośrodku;
15. Zatwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków.
16.Organizowanie naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
17. Prowadzenie zbiorczej ewidencji zawieranych umów.
18.Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych tj. regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania.
19. Nadzór nad dyscypliną oraz czasem pracy.
20. Organizowanie staży, praktyk studenckich w Ośrodku.
21. Prowadzenie spraw w zakresie współpracy ze związkami zawodowymi działającymi przy Ośrodku.
23. Realizacja zadań wynikających z zakresów czynności stanowisk:
1) ds. Obsługi sekretariatu, do którego zakresu działania należy:
a) przyjmowanie i wydawanie wniosków,
b) udzielanie informacji interesantom o rodzaju, miejscu i trybie załatwiania spraw w Ośrodku,
c) przekazywanie dokumentów wg rozdzielnika,
d)udostępnianie interesantom potrzebnych druków i formularzy do załatwienia sprawy,
e) udzielanie pomocy interesantom w wypełnianiu formularzy.
f)wydawanie adresatom przesyłek awizowanych.
g) prowadzenie korespondencji Dyrektora z organizacjami pozarządowymi, organami rządowymi, samorządowymi, kościołami, fundacjami, stowarzyszeniami.
h) rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
i) przekazywanie korespondencji Dyrektorowi do dekretacji ,
j) nadawanie i przyjmowanie faksów,
k) redagowanie i pisanie pism,
l) sprawdzanie poczty e-mail Ośrodka i rozsyłanie do poszczególnych komórek organizacyjnych,
ł) dostarczanie przesyłek pocztowych Ośrodka do siedziby poczty na terenie gminy Białogard.
m) wykonywania działań związanych z transportem osób i mienia
n) dostarczanie korespondencji.